fredag 5 oktober 2012

Rötägg...skithögar och avskum

Jo jag vet att rubriken tar i men man kan inte låta bli....

Något mer beklämmande som kanske inte hör hemma i det normala bland inläggen på uskabloggen är detta: för man kan inte låta bli att bli förbannad över tidningarna som skriver att det är helt vanliga män som våldtar.

 

Vem FAN är normal som våldtar, nej enligt min mening så är en sån person knappt värd att kallas för mänsklig.

 

Visst det sägs att man var full...har man inte den spärren som talar om när det är läge att lägga av, och i slutändan våldtar någon så ska man fanimig få livstid och bli av med snorren.

 

Hur fan tänker en kille som våldtar? och vad är det som fattas i hjärnan på en sån?. 

 

Vadå normal? nä lägg av nu för det finns inte en möjlighet att en kille plötsligt får spelet och våldtar utan att ha någon form av fel i skallen för skulle mot all förmodan vara så att vem som helst plötsligt får spelet att våldta så skulle ju ingen tjej i landet gå säker någonsin.

 

Det är väl samma sak med pedofiler det är väl inget som "drabbar" vem som helst eller?

 

Och i Lovisas fall handlar det just om en peddojävel som inte ens har förstånd att inse att han går över gränser som aldrig skulle finnas i en människas medvetande oavsett om den druckit eller inte.

 

Uskabloggen tycker att det är dax att hedra alla flickor, tjejer, kvinnor och pojkar, män som råkat ut för våldtäkt och framförallt Lovisa som uppvisar ett otroligt mod och värme och styrka och jag önskar henne allt gott och en stor tröstkram.

 

När det sen blir tal om bestraffning så borde straffet för all typ av våldtäkt bli väldigt långt om man inte ska dömas till rättpsyk så att folk med den perversa avvikelsen faktiskt tänker efter innan dom ens funderar på att genomföra något alls så skulle idioterna som våldtar minska radikalt.

 

Läs om Lovisa:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15553269.ab


6 kommentarer:

  1. Jaa!! jag håller med, och man blir så jävla arg & jag grät när jag såg på filmen.
    Skitbra skrivet!

    SvaraRadera
  2. Helt jävla sjukt!//sudd mamma hälsar:)

    SvaraRadera
  3. Usch jag håller med man blir mållös och förbannad, håller med Lina.
    Mitt liv just nu: jag ska faktiskt lägga mig och sova en stund, ungarna är bortlämnade och den här mamman är rätt trött efter helgen..
    Ledig dag så jag kommer igång i eftermiddag, kanske=) kram

    SvaraRadera
  4. Nä kastrera asen med en slö kniv fy urs...

    Å Ang mina inlägg så ska jag bes bilen på fredag å min trokärare går inte igenom :-/

    SvaraRadera
  5. Mmmm har en liten Jetta idag å jag vet om alla fel redan :.-/ el nä inte alla utan en hel del

    SvaraRadera