söndag 20 maj 2012

Väntan...

Det blir lite väntan...till månadsskiftet sen startar ett nytt kapitel på avdelningen...och meningen är att allt ska bli som det ska vara helt enkelt, ingen osäkerhet..otrygghet, rädsla, ledsamhet utan glädje..helt enkelt precis som det ska vara.

Så mina vänner håll ut lite till så ska ni se att det ordnar sig...våren har kommit väldigt fort och alla blommor och träd är fullt utslagna...fantastiskt tänk vilka utflykter pensionärerna ska få...om dom vill och orkar..bara åka iväg och ta en fika i solskenet är ju värt en hel del.

Så ut i solen uskabloggen har jobbat hela helgen och är nu ledig, så nu ska man vara ute mest hela tiden....riktigt nice väder idag=)
Må gott & kram

4 kommentarer:

  1. Bra! och nu får ni äntligen andas ut och innan semestern också.
    Du är väl också ledig imorgon?, jag får önska en trevlig dag och passa på att sola nu...
    kramar

    SvaraRadera
  2. Härligt hoppas allt ordnar sig till det bästa nu :-)

    SvaraRadera
  3. Tack så hemskt mycket för dina pepp och pyret och jag trivs riktigt bra i solskenet och allt är helt okej och nu ligger pyret & sover på min pappas mage...jo mage... jag ska ju bara bli av med världens största mage..& nej det är inte en ölmage:) några tips?...
    njut av värmen och hörs igen kramiz

    SvaraRadera
  4. Du är helt galen=) spännband...ha ha ska be Linda dra åt så får vi se men jag ska ner till 80 har jag bestämt, när det händer vete gudarna men d ska hända och pyret ska aldrig mer få sparka på sin mamma för då sparkar hon tillbaka:) det var ju lite svårt att kicka pyret när han låg i magen... kramiz

    SvaraRadera