onsdag 13 juni 2012

Nysatsning

Jäklar i min låda...avdelningen ska få ny grund att stå på..men vi är inte klara än...bara början men vi har påbörjat arbetet med att förändra både för oss personal och boenden.

Nu är det ju så att vi läs halva styrkan går på semester snart så vi kommer ju av oss lite men vi kommer att fortsätta även under sommaren.

En sån enkel sak som namnbyte på avdelningen ligger som förslag just nu, då det gamla namnet är förknippat med alla problem som avdelningen har haft.

Ett av förslagen är att inte kalla avdelningen för avdelning utan boende....

Över till något ännu mer positivt...jag jobbar bara två ja du läste rätt 2 dagar till sen börjar semestern...och efter en otroligt händelserik höst...vinter och vår framförallt så har vi äntligen kommit fram till årets semester....SÅÅÅÅ JJJÄÄÄVLA SKÖNT! 

Nu återstår att bana väg för alla semestervikarier...alla papper ska färdigställas...allt ska beställt så det räcker..ja ni vet och sen kan vi ordinarie bara dra med gott samvete=)

Nedräkningen har börjat...hmmmm vad ska jag göra på fredagkväll.....just d YiiiiiiiiiiiiiHooooooooo! nått sånt..men inte för då alltså..nu förmyser man lite bara.

Bara lugn ett nytt inlägg kommer innan semesterfredagen är slut....HA d! 

4 kommentarer:

  1. Härligt att all möda har gett lön ;))Smart att byta namn på avd, som en nystart, liksom.

    Semester........humf, om en månad ja ;))

    Ha nu en riktigt skön, avslappnande, härlig, varm, solig, alldeles underbar semester ;)

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jo just, tyvärr fick hon inte sommarvicket :( det stod mellan henne och en tjej till, och den tjejen hade nog lite erfarenhet, men det kommer fler tillfällen ;))

    Och visst åkte hon lastbilsflak, och dom skrek och sjöng som tokiga av lycka, att äntligen vara klara med skolan ;))
    Och hem fick hon åka jänk ;)) riktigt överraskad blev hon, nedcabbat och allt ;) själv blev jag lite nostalgiskt då, och drömde mig tillbaka till mina ungdomsår, då man åkte olika jänkare varje helg ;) åhå, det var tider det =D

    SvaraRadera
  3. Tänk nu har vi snart semester wiiiihiii! men först ska jag jobba klart denna helg + tre dagar sen slänger jag in handduken. kram på dig och ha en underbar sommar

    SvaraRadera
  4. Härligt med förändring och härligt med semester.
    Själv har man sem v33 när semester viket är slut

    SvaraRadera